Skip to content Skip to footer

Освітні можливості травня ʼ24. Частина 2

Практичний тренінг «Журналістські розслідування в місцевих медіа: як працювати з реєстрами та базами даних». Дедлайн 21 травня

Тренінг пройде 25-26 травня у Чернігові. Олександр Волошин («Слідство.Інфо») розповість про роботу із відкритими реєстрами та базами даних, методи та техніки пошуку і аналізу інформації. Ви дізнаєтеся не тільки про пошук та збір інформації, але й про її використання й перевірку тощо. Організатори забезпечують трансфер, проживання і харчування, а також компенсують проїзд для учасників з інших міст області. 

Деталі.

Вебінар «Робота для медійників у сфері PR». 23 травня

«Медіабаза.Кропивницький» проведе онлайн вебінар для регіональних медійників. Під час нього учасники дослідять внутрішню кухню PR, дізнаються з чого почати перехід з журналістики в PR, як шукати роботу та презентувати себе під час зміни професії. До Спікерка — експертка зі стратегічних комунікацій і директорка агенції Havas PR Дар’я Черкашина. 

Деталі та реєстрація.

Mental Health Evening for Media. Дедлайн 26 травня

29 травня в Києві пройде подія про психічне здоров’я від «Фундації Суспільність» та Центру психічного здоров’я «БрейнКульт». На ній ви прослухаєте презентацію результатів дослідження психологічного стану медійників, зможете взяти участь в обговоренні «про будні 24/7», а також дізнаєтеся про практики для відпочинку і відновлення. 

Деталі та реєстрація.

Онлайн тренінг про штучний інтелект. 24 травня

«Медіабаза.Харків» запрошує регіональних журналістів на тренінг «Застосування штучного інтелекту в роботі медіа». Експерт Андрій Удовиченко розбере ряд питань, серед яких: пошук інформації та транскрибація завдяки ШІ, робота з великими документами, переклад, боротьба з «галюцинаціями» штучного інтелекту тощо. 

441207309 122146016270148721 6933417596967400157 n
441207309 122146016270148721 6933417596967400157 n

Деталі та реєстрація.

Програма Community Leaders від MDF. Дедлайн 26 травня

Media Development Foundation набере на програму вісім редакцій. Їм допоможуть розвинутися у трьох стратегічних напрямах: створенні контенту, дистрибуції, а також менеджменту команди. Взяти участь можуть незалежні медіа, які працюють понад рік і відчувають потребу у розвитку. При відбору перевагу надаватимуть суспільно-політичним і розслідувальним медіа.
Більше деталей та реєстрація.

Залишити коментар